Oscar Beijaard werkt sinds 2010 bij Cegeka Consulting en diens voorgangers Getronics Consulting en KPN Consulting. Hij is als Client Director verantwoordelijk voor de grootste klant van Cegeka Nederland: Schiphol. Cegeka beheert voor Schiphol de kantoorautomatisering en begeleidt Schiphol bij de transitie van de oude wereld (Windows 7, Citrix, Server 2008/2012) naar de nieuwe wereld (Azure, AVD, Managed Devices).
De beheerdiensten bestaan uit:
- De Servicedesk (16 FTE, managed services)
- Onsite Support (10 FTE, managed sourcing)
- 3e lijns beheer (12 FTE, managed sourcing)
Voor de transitie verleent Cegeka de onderstaande diensten:
- DevOps team Managed Devices (7 FTE, managed staffing)
- DevOps team M365 (4 FTE, managed staffing)
- Adoptie (11 FTE, detachering)
- Packagen (6,5 FTE, project)
- Decommissioning Citrix omgeving (5 FTE, project)
- Uitrol Managed Devices (5 deelprojecten)
Oscar Beijaard is naar Schiphol toe verantwoordelijk voor de kwaliteit en het resultaat van de dienstverlening. Naar Cegeka toe is hij verantwoordelijk voor het rendement van het contract.
Naast Client Director heeft Oscar gewerkt als Manager Operations, Portfolio Manager en Project Manager.
